tisdag 28 april 2015

22 april, vecka 17

- Vad har du arbetat med idag?
Idag har vi filmat in allt vi behöver till musikvideon (tror vi). Idag har jag filmat för det mesta medan det andra fick agera skådespelare. Vädret var väldigt soligt och bra så vi passade på att filma allt som skulle filmas ute. Detta gick ganska fort så vi hann även med att filma det som vi hade kvar att filma. 

- Hur gick arbetet idag? (Stötte ni på svårigheter? Har du lärt dig något nytt? Gick något särskilt bra? etc)
Arbetet gick mycket bra, vi arbetade på bra trotts att tiden gick fort. Vi har väldigt kul under inspelningarna och det tycker jag är bra. Vi använder oss inte av något stativ till kameran och får därför inget stöd att hålla kameran still, det är det som är det svåraste tycket jag att få kameran helt stilla så inte klippen blir skakiga. 

- Vilka tankar har du om den blivande filmen? Hur kommer den att bli tror du? Motivera.
Om redigeringen går lika bra som filmningen tror jag att resultatet kommer bli mycket bra, men för vår del tror jag redigeringen är den delen som är svårast. Igen av oss har en så stor erfarenhet av redigering men hjälps vi åt kommer det säkert gå bra. Vi kommer att föra över alla klipp till datorn nästa vecka och även börja redigera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar