onsdag 1 april 2015

01/04 vecka 14

Idag har vi haft en 30min lektion.

- Vad har du arbetat med idag?

Idag har jag och min grupp lagt in filmerna på datorn från den förra lektionen, det vi filmade då.

- Hur gick arbetet idag? (Stötte ni på svårigheter? Har du lärt dig något nytt? Gick något särskilt bra? etc)

Idag tyckte jag arbetet inte gick så bra. Jag var ofokuserad (även dom andra) och vi fick inte gjort så mycket. Det var det som inte var bra ingen av oss var så koncentrerade under dagens lektion. Våran plan var att ladda över filmerna och importera det till imovie, vi hann ladda över filmerna och importera ca hälften av klippen.

- Vilka tankar har du om den blivande filmen? Hur kommer den att bli tror du? Motivera.

Idag fick jag känslan av att vi har gjort vårt arbete för svårt för den tiden vi har på oss. Att vi inte kommer hinna alla tagningar, scener och redigeringar innan musikvideon ska vara klar. Men vi får försöka vårt bästa och jobba effektivt på lektionerna. Jag tror och hoppas fortfarande att filmen kommer bli bra.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar